A Levendula Cipőbolt, Webáruház üzletpolitikájának alapja, hogy kizárólag kiváló, magas minőségű termékeket forgalmaz, megbízható gyártóktól! Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma, de ilyen esetben cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről most tájékozódhat:
Csere garancia/ Pénz-visszafizetési:
Ha nem jó a méret vagy esetleg nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit a Webáruházunkból rendelt, akkor küldje vissza a terméket üzletünkbe 14 napon belül, és akár kicserélheti vagy visszakérheti a vásárlásra fizetett összeget.
A Levendula Cipőbolt, Webáruház az általa forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállal.
A garanciális igény kizárólag a termékhez kapcsolódó számla felmutatásával érvényesíthető. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.
A probléma jellegét tekintve alapvetően két féle lehet:
1. Javítható hiba: Ebben az esetben a terméket szakműhelyben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a saját költségünkön juttatjuk azt vissza.
2. Nem javítható hiba: Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg. Itt fontos megjegyezni, hogy a hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk székhelyének címére: 2100 Gödöllő, Vasvári Pál u. 20.) mely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza.
Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás:
Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, ha az átvett termékkel bármi probléma van, például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül joga van elállni a vásárlástól, és - saját költségére - visszaküldheti azt nekünk. A vásárló a honlapon keresztül megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § és 5. § - ában foglalt rendelkezése szerint.
Vásárlástól való elállási szándékát minden esetben, e-mailben kell jeleznie: info@levendulagyerekcipo.hu
A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen cipőt a sértetlen dobozában (a dobozt papírba csomagolva) eredeti számlával, - futárszolgálattal vagy postai úton kell eljuttatni a terméket a következő címre: 2100 Gödöllő, Vasvári Pál u. 20
A csomagot ajánlottan kell feladnia, az utánvételes csomagokat nem vesszük át!
Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a vásárló által kifizetett összeget (a vásárló által megjelölt bankszámlára). Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli.